2013. május 12., vasárnap

~un poco de jóhír*--*(spanyol tudás = 0.)


JAAAJ
el is felejtettem mondani


azt hiszem...
nem akarok elkapkodni semmit, úgyhogy lekopogom
(na nem mintha működne)
szóval azt hiszem, hogy

KISZERETTEM ETHANBŐL*---*

emberek, én tényleg nem gondoltam volna, hogy eljön ez a nap.:)
de annyira boldog vagyok :$
még azért kíváncsi vagyok, hogy eltart-e a dolog a következő találkozásunkig, de nagyon reménykedem
. Szorítsatok (Y)

Viszont cserébe megkaptam a Gale-el kapcsolatos érzések kavalkádját.
Fogalmam nincs mi van a fejembe. :/
Vajon egy tornádó vagy egy hurrikán tud nagyobb kupit csinálni?
merthogy tuti az garázdálkodott itt fent.><
Nemtudom Isten mit gondolt. 
Hogy eddig úgysem szenvedtem eleget vagy hogy valószínűleg unatkoznék Etha nélkül...
Mindenesetre köszi(Y)
ezmég pont hiányzott ...:)
NEM.