2013. május 6., hétfő

~egy furcsa hétvége...

"A bizalom iszonyúan erős szó, amely stabil állapotot eredményez. Megbízni a másikban és őszintének lenni hozzá - ezt a legtöbb ember adott helyzetben nem meri megtenni, nehogy ráfázzon. Az őszinteséghez furcsán állnak hozzá az emberek."



~Az emberek változásra vágynak, de közben azt is akarják, hogy minden maradjon a régi.*


Rájöttem, hogy eddig a saját hülyeségem miatt, a magam hibájából tartottam távol magamtól a számomra fontos embereket.
Attól féltem, hogy ha újra közel kerülnék hozzájuk, nagyon fájna, hogy már nem olyanok, mint régen.
Hogy már SEMMI nem olyan, mint régen.
Mindezt még magamnak is nehéz bevallani. Eddig mindig másokat okoltam, nem gondoltam igazán végig. Csak azt tudtam, hogy nem akarok csalódni.

De az emberek nem tudnak akkorát változni, mint amekkorára én gondoltam
És ettől én felettébb boldog vagyok.

Meg összezavarodott.

Pfff.
pacsi.(Y)