2013. május 18., szombat

~ I't gotta be a flashback, It's gotta be a dream...*

Nos, a tegnapi is egy furcsa nap volt.
Összefoglalva: 
Nate átjött 6-ra és egy ideig beszélgettünk.
 Rá 20 perccel befutott becses Apukája, miszerint ő most pénzt ad a fiának. 
Hogy hogy találta meg a házunkat, vagy egyáltalán, hogy honnan tudta hol lakom az kész rejtély. Mindenesetre itt volt.
Szenvedtek egy ideig Nate telójával, mert ugyan 2 hete vette, de már nem akar beindulni.
Na, akkor telefoncsere, indulás  a szervízbe(nekik).

Beengedtem volna őket szívesen, csakhogy Nate is átnindzsázott a kerítésen, mert Papáék a tanyán voltak, Apáék meg istentudjahol. Kulcsot meg elnyelte a föld. Szóval, e tervem meghíusult.

10 perc múlva mindkét fél megjelent, teljes valójában, szatyrokkal, életkedvvel, kulccsal együtt:)
15 percnyi dumálás után nekiindultunk Imre szívébe. A sarkunkon lévő játszótérhez.:,)
Blainnel ottvolt tali, elmondása alapján Gale rendesen megsértődött ránk.

Hogy miért?
Nekem semmi bajom Gale-el . De tényleg. Imádom, szeretem meg minden.
De mikor ő is, meg Blaine is ottvannak, egyszerűen csak az ő hangját hallani. Blaineből egy szótsem.
Engem ez zavar. Nate is
Így a létszámunk az átlag 4 helyett 3-ra csökkent.
Jól éreztem magam, vicces volt :)
Rég nem hallottam Blaine-t ennyit beszélni*--*

UUUU van egy titkom. Tényleg titok :$
Öcsém és Gale húga osztálytársak. Ééééééés tegnap kiderült(erről én hivatalosan nem is tudok), hogy öcsém szerelmes Gale húgába.
ííííííííííííí:$$$$$
ezmekkorakirálymár :$
Úgyhogy remélem Gale nem durcizott be teljesen és eljön, mert szeretném ha hozná a húgát is :$
és akkor öcsém meg Gale húga happy end-be ellennének itt:)))

Na akkor míg el nem felejtem:
Cinti 3-ra jön.
Nate 4-re.
És Blaine? Fogalmam sincs :) Majd egyszer, gondolom :d

hűűűű gyerekek, ez az este....
milesz itt....
na majd irok. 
pacsi.