2012. szeptember 21., péntek

Ethan hetek óta nem jár táncra.
Na most ezt nem értem. Mi baja van? Nemis találkoztunk még és amúgy is nekem kéne lenni aki kerüli őt.
Első héten ő volt én meg nem, aztán persze fordítva.
Remélem azért jövöhéten már jön....:/ de mi van ha nem?

Azt se tudom, hogy mit csináljak.
Most akkor maradjak hideg és tartsam a távolságot?
Vagy legyünk megint olyan jóba és fájjon a szívem....?
FOGALMAM SINCS.
Susan szerint nem kéne távolságtartónak lennem. 
De könyörgöm! Ő nem érzi azt amit én.

Nyáron egész tűrhető volt a dolog.
Nem volt itt, nem volt amin pörögjön az agyam, nem fájt annyira a szívem.
Csak persze azért hiányzott...
De túléltem és most nem tudom, hogy akarom e látni vagy sem.

Miatta szoktam vissza a cigire, miatta ittam a bulikba.
De most mit csináljak? Néha már olyan, mintha nemis hiányozna.
Megvagyok nélküle, amig nem látom. 
De aztán megint találkozok vele és kezdődik előröl.
Így leírva annyira könnyű lenne elfelejteni....