2012. július 27., péntek

Hope and Noel~

Megtaláltam a tökéletes nevet a fiamnak.
Mert majd egy fiút és egy lányt szeretnék. De persze úgy, hogy a fiú nagyobb legyen legalább 2 évvel.
Ugyan eredetileg Ethannek vagy Aaronnak akartam elnevezni, mivel HAHÓ! Magyarországon élünk, így ezek kiestek :S
Aztán jött az ötlet, hogy Hope lesz a neve, amiről megmondom őszintén még most se tettem le.
Ez a felirat lesz az ujjamra tetoválva is, ha végre eljutok egy tetováló szalonba.
Hope, azt jelenti, remény.
Gyönyörű név:)
De tegnap átnéztem az utónévkönyvet és találtam benne még egyet ami tetszik.
Nem nagyon tetszenek a magyar nevek.
Mind olyan közönségesen hangzik.
De ez az egy nagyon megtetszett.
Noel.
Megmondom őszintén, nem magamtól találtam a két nevet.

Íme a Final Fantasy xviii, ahol a két kedvncszereplőm: 
Hope 


és Noel