2012. szeptember 28., péntek

how to save a life....


Hol hibáztam?
de most őszintén...
Épp tegnap olvastam vissza hogy mennyire utálom a változást.
Erre nem megváltozik megint minden?
Inkább kezdjük az elejéről
A srác neve Sam.
Tavaly ismertem meg, az elejétől fogva jó barátok voltunk.
Matekon nagyon sokat ültem mellette.
Nagyon sokat lógtunk együtt.
Aztán olyan félévkor bevallotta, hogy bejövök neki.
Nem tudtam mit mondani rá, mert nekem nem jött be.
Utána megint barátok lettünk.
Később megtudtam , hogy szerelmes belém.
De nem zavart, mert ugyanúgy viselkedtünk egymással.
Aztán idén év elején egy haverommal voltam a parkba és beszélgettünk.
Sam pedig pont ott ment el mellettünk.


Azóta nem beszélünk.
Távolságtartó és már nem is köszön.
Megint megváltozott valami és nekem megint nem tetszik.
Ez már mindig így lesz?!

"Where did I go wrong,? I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life..."