2012. szeptember 30., vasárnap

°illa

Na a sok rossz hír mellett végre van egy pár is :)
Először is:
Megtaláltam a tökéletes nevet a lányomnak is *-*
Illa.
Tudom, tudom. Nem valami nagy szám és nemis különösebben szép, de nekem tetszik.
Persze, ez sem teljesen eredeti ötlet.
 Ebből a számból vettem:


A húgom mutatta, szóval mindig ő is eszembe fog jutni, ha megszólítom a lányom:)
Annyira szép ez a szám:)
És a szövege különösen tetszik. Ez a kedvenc részem:

,,Seeing as a first love is painful, a first love is like a fever
Because after you are mindlessly sick, you become an adult
Because a first love can never be, a first love is lingering attachment
Because you can’t have it since you loved too much
Illa illa illa, illa illa illa, illa illa illa, my love, good-bye
Illa illa illa, illa illa illa, illa illa illa, my love, good-bye''

Talán ezért tetszik ennyire, mert épp tegnap döntöttem el, hogy elmondom Ethannek a dolgot.
Vagyis....ebbe még nem vagyok biztos.
De azt tudom, hogy ezt kéne tennem.
Mert hamarosan tovább kell lépnem.

Nem! Kitaláltam egy jobbat.
Leírom az egészet egy levélbe és elteszem vagy elégetem vagy bármi.
De az is lehet, hogy odaadom neki, még nem tudom.
Mindenesetre most hogy megint találkoztunk valahogy könnyebbnek tűnik a továbblépés.
Örülnék, ha sikerülne.
"Illa illa illa, illa illa illa, illa illa illa, my love, good-bye"

A másik jó dolog pedig, hogy megint le lett vágva a hajam és nekem nagyontetszik*-*
Majd töltök fel képet:)
Szóval holnap hétfő és én készen állok.
Új haj, új Zsófi.
Viszlát Ethan! 
Remélhetőleg ez az utolsó posztom rólad! :*