2011. december 24., szombat

*tokio hotel

~Tokio Hotel

Nos történetem ezzel a neves bandával nagyon rég kezdődött  valamikor negyedik környékén :)
Bár...lehet, hogy akkor még meg sem alakultak xd 
deeee. mindenki őket hallgatta :/
tehát: negyedikes voltam. A legjobb barátnőm egy Saci nevű Vietnámi lány volt ( a mázlista :/)
és annyira össze voltunk nőve, hogy farsangkor még ikreknek is akartuk beöltözni :'D
nos ez végül meghiusult, mivel az ő fekete hajára nem fogott a barna festék :'D hahhh :)

szóval mindent együtt csináltunk. ha az egyikünk szeretett valamit, azt a másiknak is szeretnie kellett, ha utáltunk valamit, a másik is utálta stb.
sok mindnbe külömböztünk, de egy valamiben tökéletesen megegyeztünk:
UTÁLTUK a Tokio Hotelt.
Joooo, persze.
Negyedikesek voltunk é minden nagyobb azt hallgatta és odavolt értük. 
Őszintén megmondom, én nem tudtam, mi fogja meg őket annyira. 
Először is az énekesük úgy nézett ki , mint egy lány , sőt még a hangja is olyan volt. 
Bár köztudottan fiú volt. xd
kiakasztott még a kinézete is.
A másik srácnak nem tetszett a barna haja, a dobosnak nem volt szimpi a feje és még ilyen problémáink merültek fel.
Nos, igen.
Gyerekek voltunk naaa.
Ha nem lett volna elég, hogy mindenki ezt hallgatja, még a sulirádióból is ez szólta a 20 perces szünetbe.
Nos, ezt mi  drága barátnőmmel egy óriási sikítással, fülbefogással és wc-be rohanással díjaztuk.
Persze, a nagyobbak kb megöltek a tekintetükkel, de nem érdekelt. 
komolyan utáltam őket.
aztán elmólt a angy Tokio Hotel Láz és szerencsénkre már a rádióbl is normális zen szólt.:)
azóta nagyon sok idő telt el...
persze nekem is változott a zene ízlésem, mert akkor meg voltam győződve róla, hogy Shakira a legmenőbb énekes és a Witch a legjobb mese a világon,
hát igen....
jórégvolt :'D
nos valamikor tavaly jött ki az új lemezük a HUMANOID és mit is mondjak, az első számuk, amihez videót készítettek(el sem hittem), de
JÓ VOLT!!!:D
itt van a klip: 
azóta is imádom ezt a számot *-----* komolyan, vagy ezerszer végighallgattam már :D
nahát azóta hallgatom őket :)
ez a másik két szám van a TOP3-ban a második és az első helyen :)

Tokio Hotel- That Day

Tokio Hotel- Automatic

és Tom milyen jool néz ki wáááááá *--------*

nahát ez az én történetek a Tokio Hotellel kapcsolatba :) puszipáá:)