2011. december 24., szombat

~karácsony 2

Hola! 
Hát milyen jóó vagyok? na milyen? 
nagyonnagyonnagyonjooo *--------*
végre megtanultam a táncot amit akartam :)
olyan sokáig tartott :/ de megvan :) <3
imádom ezt a számot komolyan :$

nahát ma nem történt semmi különös :S
nem tudtam elaludni, csak 4 kor és erre 9-kor felébreszt Anya,
 hogy a Mama azt álmodta, hogy megtámadnak az utcán.
dejooooo :/
nézem, mondom ez most komoly?! :O
csakmert énis ugyanazt álmodtam *o* azmiiii?
ugyhogy hulla vagyok, deeee
KARÁCSONY VAN!!!
igeeeen *--*
és díszitettünk fát de az valami borzalmas lett xd
tipikus mi :')
és holnap jönnek unokatesoink *---------*
már mióta nem láttam őket és úgy hiányoznak :/

folyton ez a szám jár a fejembe.
annyira idegesítő, hogy végül meghallgattam :'D
olyan aranyos a klipbe a srác :$
mármint nem helyes, csak olyan aranyosan viselkedik *--*

és végezetül:)
Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok!
puszcsiii :)