2011. december 27., kedd

Jiháááá*---*
Hát hellosziasztok :)
Na mizujs?én hazaértem szerencsésen :) ott kellett hagynom apájékat és még az uncsitesoimmal sem találkozhattam :/ neeee :( de ittvan most már a másik uncsitesóm:):D a drága<3
Olyan hülyeségeket mond xdd kilenc éves :)
Külön posztot csinálok majd róla xd komolyan :)na keresztapám tanul külön angolt és most velem akarja le ellenöriztetni csakmég mindig nem jutott haza xd uncsitesóm( Anna) befigyel épp oldalt xd nagy arc a kiscsaj xd
Szóval, tegnap karácsonyoztunk apáéknál :) jovolt és volt finom sütiiiii*---------*
A papa barátnője ( Ica Néni :D) csinált vagy öt féle sütit és mikor megebédeltünk még így kérdezi, hogy ki milyen sütit kér.
Na mondom joooooooo xd
Már annyit ettem, hogy süti tuti nemfért belém xd
Ott kaptam fényképezőgépet karácsonyra *----------* és végre egy normális fülhallgatót xd
Utsó héten a suliba 3- at tettem tönkre 7 nap alatt xd béna vagyok igentudom….
És aztán hazajöttünk és itthon volt annyi finom süti *----------* juj Anya és Mama mennyit dolgoztak rajta meg az ebéden is ami komolyan mennyei volt <3
És mindent megkaptam a,mit szerettem volna *----------*
Imádlak drága Anya <3
Olyanjóvolt az a nap *---* Activityztünk és olyan hülyeségeket csináltunk  xdd
Nade holnap vissza Apáékhoz és szerdán megyek korizni bnőmmel Vicámmal *----*
Jujdejólesz *----*
Erre a pulcsira vágytam már mióta és most megkaptam wáááá^^