2011. december 23., péntek

*karácsony

konichewa *---*
juuuuj de izgatott vagyok :)
szooooval....
HOLNAP KARÁCSOOOOOONY!!!!
de várom már *-* imádom a karácsony hangulatát :)
olyan jooo , hogy olyankor összejön a család és együtt vagyunk :)<3
és a karácsonyi illat wáááááá*-------*
fahéj és narancs :$ imádom :)
és mindig van itthon finom süti (drága nagymamák :))
imádom ezt a dalt *---* olyan karácsonyos :)
egyvalamit utálok: a Csendes Éjt
fuuuuj:S nemazért...
amugy nincs bajom a Karácsonyi dalokkal nade ez...
bocsi mindenkinek aki szereti, de én bealszok tőle.
és amikor a tanárok sulis karácsonyon 
elénekelték magyarul, angolul, németül, oroszul, olaszul, finnül, spanyolul , horvátul és még indonézül is
na akkor kicsit kiakadtam 
legszívesebben megdobáltam volna őket valamivel :S
de sajnos csak mézeskalács volt a közelben, azt meg sajnáltam volna rájuk, úgyhogy inkább megettem :)
demost komolyan...indonézül minek?!
énekelték volna el japánul...az még érdekelt is volna:)

vannak persze karácsonyi számok, amiket kimondottan szeretek:)
például ezek:

Train- Shake Up Christmas


Maria Carey-All I Want For Christmas Is You

épp most voltak Apáék boltba és hoztak kólát.
most azt gondoljátok: ,,uristen ilyet minek ir le?!"
joo, ez így magába nem lenne nagy szám tényleg, 
de ez ilyen régi üveges 
tökjoooo *o*
így néz ki:
nagggggyon tuti xd
de tök normális kóla íze van :/
nade képzeljétek:
kedden le lett vágva a hajam  *----*
sztem joo lett , már olyan régen akartam megint frufrut :)

nahát ilyen lett :)
juj szaladok mert kezdődik a Szellemekkel Suttogó
(nem sorozatmániás,áááá nem xd)

puszipáá:)