2016. március 4., péntek

könyvtár

Ma harmadik napja vagyok itt, a könyvtárban.
Amellett , hogy beteg vagyok és kínoz ez a kurva allergia is, a lelki világom szépen lassan kezd vissza billenni a normálisba.
Miután ez a sok minden megtörtént, teljesen le voltam hozva az életről.


 Mintha nem is lett volna miért/kiért felkelnem , csak vitt egyik nap a másik után ebben az undorítóan monoton körforgásban. Hiába voltak ott a barátaim, a családom, a párom...mintha egy álomba ragadtam volna és semmit nem tudtam megélni teljes szívvel-lélekkel, a további tevékenységeimre való nemlétező energiámról pedig ne is beszéljünk.


Szinte rosszabbnak éreztem, mint amit Novemberben éltem át, pedig nem volt ez rosszabb, csak valahogy más...


Nem tudtam mit tehetnék hogy kirángassam magam ebből a kétségbeesett kapálózásból, végül szerdán úgy keltem fel, hogy éreztem, hogy én ma nem megyek be az iskolába...Elmentem orvoshoz(mint kiderült,garatgyulladás és még erre jött az allergiám...), majd gondoltam egyet és beiratkoztam a könyvtárba. 


Az ötlet már reggel megfogalmazódott bennem és nagyon is jól tettem, hogy végül e mellett döntöttem.


Az első két nap érettségi feladatsorok írásával és pszichológiával telt, véletlenül (vagy csak tudat alatt) azt az eldugott zugot szúrtam ki, ami pont a pszichológiai kézikönyvek mellett van.


 Már első nap is több, mint 500 oldalon rágtam át magam, ezzel kapcsolatban olyan vagyok, mint egy szivacs. Azt hittem ilyen nincs, hogy valami ennyire lekösse az embert...És mégis, mire néha felnézek, órák telnek el, annyira olvastatja magát ez az egész... Örülök.


Hiszen számomra ez azt jelenit, hogyha magamtól ennyit olvasok róla és kijegyzetelem, utánanézek, akkor az egyetemen való tanulással sem lesz gond.
Másrészről pedig, megerősít abban, hogy igenis jó irányt választottam.
Szóval ma van az utolsó napom bár őszintén, fontolgatom, hogy beüljek máskor is délután, de tudom, hogy nem lesz ugyanilyen jó, mint most.


Ettől függetlenül mégis jó érzés, hiszen ez bebizonyította nekem, hogy nem, mégsem vagyok olyan szerencsétlen, hogy ha máson egyenlőre nem is, de magamon ne tudjak segíteni.


Ezekre a napokra mindig boldogan fogok visszaemlékezni, hiszen milyen furcsa, hogy egy ilyen eldugott, régi, poros helyen , elzárva a külvilágtól találja meg néha önmagát az ember.