2013. szeptember 15., vasárnap

lálálé,lálálé....

Uristen,nagyon elmaradtam.

Na szoval, nagyon sok minden történt azota.
Először is, volt egy nyárzárobulim. Rohadtjo volt.
Gale-t szerencsésen eltüntettem az életemből, viszont még igy is elég sokat hallok róla sajnos,mivel Hayley és Nate ujra együtt vannak és Hayley nem rest beavatni engem minden kis részletbe.
Nembaj, örülök nekik, csak Kérlek Istenem,ennek most legyen jó vége!!!(ezt nemtudomhogygondoltam,delegyen ugy...xdd)

Vicácal volt egy baszott nagy veszekedésünk a nyáron,a részleteket itt inkább nem irnám le,mert khm...nem olyan publikus. Az a lényeg,hogy a bulimon ugymond kibékültünk,de azota nem ugyanaz a kapcsolatunk.
Konkrétan nem is beszélünk.

Annyi még,hogy abba akartam hagyni a táncot,mert nyár elején porckopást találtak a térdemben, meg nem szeretem a csoportot így,hogy össze vagyunk vonva a kicsikkel.El is mentem elköszönni,ami valljuk be, nem volt egyszerű menet.
De nem bírtam túl sokáig, jövőhéten megyek is vissza.

Ezen kívül voltunk még OSG-n ami nagggyon jó volt!!!
Kent volt velünk, Aaron, Cinti és Zsuzsi.
És hihetetlenül jól éreztem magam :D
Erről majd még bővebben, mert hugom vinnyog a gépért.

Megyek már, megyek.
Na csók.