2013. szeptember 27., péntek

ISTEN ÉLTESSEN DRÁGÁM!!!3

Nagyon boldogságos születésnapot a világ legjobb unokatestvérének!!!<3
egyencucc.<3




Még csak madárröptéből láttuk a világot,
De már biztosan tudjuk, együtt végig csináljuk!
Csak mosolygunk az elmúlt éveken
A közös gyermekkort nézzük a képeken.

Mert lehet, majd veszekszünk
Vagdalkozunk, vérengzünk
De mikor úgy érzem, a világ sötét, vak
Te vagy az, aki mellettem vagy!

Igen, ritka sok hülyeséget összehordunk.
Néha pedig lefordulunk a székről, úgy nevetünk
Örülök, hogy ott vagy a mindennapjaimba
És ott is leszel, míg megöregszünk!

Általad tanultam meg, mit jelent az a szó, hogy TESTVÉR.
Igaz, éjjel a matracról lelöktél
Még a takarót is lehúztad rólam,
De jó volt látni reggel, hogy ott vagy.

Azt mondják, a család a legfontosabb
És én büszkén mondom : imádlak titeket!
Köszönöm, hogy mellettem voltál végig
És veled tölthettem az elmúlt éveket

Most szülinapod alkalmából
Mondtam :,,Egye kukac!(xd)”, írok egy verset.
Mert mikor Béla telójáról írtam,
Neked nem igazán volt tiszta a helyzet.

Én itt leszek melletted, míg csak élünk

Míg az ég kék, a föld meg forog.
Mert örülhet az, kinek a testvére mellette áll
De kinek a testvére egyben a legjobb barátja is,
Az BOLDOG.