2012. február 9., csütörtök

Csakis rajtad áll az, hogy újrakezdd és hogy hinni tudj igazán,
vár egy hely téged, ahol boldog lesz a szíved tán.


 Furcsa nap volt ám a mai. Én nem tudom mi van mindenkivel...:)
olyan hülyék:D

Tegnap nem mentem táncra. Ki is írtam a csoportba, erre 5 perc múlva nem az a kedves, aranyos hátmostnemiromleanevét hivott fel? dehogynem...-.-"
két hétig le se szar, rám bassza a kapuajtót, mikor beszélni akarok vele és akkor mostmeg még engem basz le, hogy miért nem megyek táncra? 
Én kérek bocsánatot, hogy van életem és azt akarom, hogy legyen is.
Tehát: NEM AKAROK MEGBUKNI!
annyira nagy kérés ez?!

úgyhoogy eldöntöttem, hogy nem érdekel. Persze tudom, hogy ez nem igaz és úgyis el fogok olvadni, ha bocsánatot kér vagy csak hozzám szól jövőhéten...
de azért jó ezt így eldönteni...:/

Jahát hogy ki is ő?
A legaranyosabb fiú akit valaha is láttam :$
helyes, irtó jó a stílusa, ANNYIRA kedves és wáááá*--*
najoo ezzel le kell állnom. :S
tényleg nem foglalkozok vele mostantól.:)))

De legalább a Dia itt van mellettem és ő megért <3

Nos éppen infó órán ülök :))
valami fantasztikus hogy mennyit tudunk :'"D 
kb. SEMMIT!
de nembaj mert mindig olyan viccesek ezek az órák a Dorsival és a Vivivel :')
szeretem őket nagyon <3
najoo kicsöngettek megyek :))
puszisziaaa :)